MÓJ DRUGI BLOG

wtorek, 21 sierpnia 2012

Epilog ♥

- Mamusiu a cio się śtało dalej ? - zapytała mała dziewczynka swojej matki.
- A potem razem pojecali po swoje rzeczy, spakowali się i wrócili do ślicznego domku na obrzeżach Londynu kochanie. - odpowiedziała kobieta i uśmiechnęła się do dziewczynki.
- I potem źili długo i ścięśliwie ? jak w bajkach ? - zapytała dziewczynka
- I potem żyli długo i szczęśliwie. Mieli śliczną córeczkę, wspaniałego synka i cudownych przyjaciół.- dodał mężczyzna siadając na kanapie obok żony i córki.
- A co z zespołem? - zapytał 10-letni chłopiec z burzą loków na głowie.
- Zespół przeszedł do historii, bo jego członkowie założyli rodziny i to im poświęcali swój wolny czas. - powiedziała kobieta.
- Mamo, ja muszę iść, umówiłem się z Chrisem i Lizzy do kina. - powiedział chłopiec.
- Dobrze, powiedz wujkowi Liamowi, że obiad u nas nadal aktualny. - powiedziała kobieta, a chłopiec zniknął za drzwiami.
- A ja mogę iść do Megg ? - zapytała pięciolatka.
- A co na to jej mama ? - zapytał mężczyzna
- Zgodzi się. - powiedziała mała
- To leć. My będziemy patrzeć przez okno. Grzecznie mi tam u sąsiadów. -pogroził jej palcem ojciec uśmiechając się.
- Papa ! - krzyknęła jeszcze szatynka i wyszła.
- No i widzisz kochanie jak ten czas leci. - powiedział szatyn
- Oj widzę Harry. Pamiętam jak byłam tu pierwszy raz. A teraz mija 11 lat od czasu. gdy tu mieszkamy.  - odpowiedziała kobieta patrząc przez okno, jak mała Darcy wchodzi do domu sąsiadów.
- Tak... To było dawno... Człowiek był młody i głupi... - powiedział Hazza i zaśmiał siępod nosem. - Wtedy wytatuowałem sobie wieszak. - dodał na co oboje się zaśmiali.
- A ja pamiętam, jak przed przyjazdem do was obiecałam sobie, że się nie zakocham w idiocie ... - powiedziała cicho na co mąż zmierzył ją wzrokiem.
- Czy ty mnie obrażasz kochanie ? - zapytał.
- Gdzież bym śmiała kocie. - odpowiedziała i udała się do kuchni.
- Oj moja droga, dziś w kuchni rządzi szef. - powiedział dumnie zielonooki wchodząc za żoną.
- Ależ proszę. - odpowiedziała siadając przy stole.
- O czym myślisz ? - zapytał po 10 minutach mężczyzna
- o tym, że ta nasza historia nadawałaby się na telenowelę.Albo jakąś bajkę, - powiedziała szatynka uśmiechając się.
- Czemu ? - zapytał
- Bo to wszystko jest takie dziwne, zobacz, ty byłeś wielką gwiazdą, a ja zwykłą nastolatką, potem wielka miłość, zdrada i Happy End. - powiedziała
- Bo wiesz, Prawdziwa miłość trwa wiecznie, tylko trzeba ją znaleźć, Jak kogoś kochasz, to wybaczysz mu zdradę, a Happy end ? Dla nas inne zakończenie nie istnieje. - powiedział i pocałował kobietę w czoło.

__________________
KONIEC <3
Chciałam wam podziękować za to, że czytałyście te moje wypociny <3
I love You <3
Nie będę się rozpisywać, bo mam nadzieję, że będziecie czytać new blog i tam pozanudzam wam trochę ;)
Tak mnie wciągnęło pisanie bloga, że szok ! Gdyby pół roku temu, ktoś powiedział mi, że będę pisać i to przez tak długi zas to bym go wyśmiała. Przywiązałam się do was ! <3
Kocham ! ! ! 
No to Emily i Hazzie mówimy słodkie " I żyjcie długo i szczęśliwie" A my spadamy do świata Pauli i 1D :D

Jeszcze raz wam to powtórzę ! 
KOCHAM WAS ! <3 ;***

A teraz One Direction powie wam grzecznie " Bye" 





24 komentarze:

  1. Jeej kobieto pewnie pomyślisz że jestem jakaś głupia ale się popłakałam :') Super to zakończenia,matko nie wiem co napisać brak mi słów.....MAsz talent na serio,chciałąbym pisać tak jak ty <3 Ta historia była zajebista,od początku do końca <33Zakochałam się po prostu <333Nie będę już przynudzać po prostu wspaniałę <3333
    Kocham <3
    Ms.Malik

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że to już koniec ale super zakończenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. woow. super :) szkoda, że koniec ;c ale wszystko się kiedyś kończy ;)

    Magda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. KONIEC NASTOMPIŁ.
    My też cię kochamy za to że tak piszesz.
    Twoja galareta pracowała a teraz czas ją wynagrodzić!!!
    OKLASKI DLA PAULI I JEJ GALARETY!!!
    Więc już kończę bo zaśmiecam ci bloga tymi komentarzami.
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  5. ale czad ;) bardzo mi się podoba ten epilog jest taki ..... wzruszający , mhm ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że to już koniec opowiadania kochałam je. Epilog i wcześniejszy rozdział wspaniałe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakończenie jest po prostu zajebiste.
    Takie naturalne .
    Świetne opowiadanie .!
    Mam nadzieje że następne opowiadanie będzie tak samo dobre,
    albo nawet i lepsze. !

    OdpowiedzUsuń
  8. jejjku, ale świetnie! ♥
    to takie... wspaniałe. historia Emily i Harry'ego wciąga tak, że nie można się oderwać ani na moment.
    dziewczyno masz niesamowity talent! nie zmarnuj go . ;)
    no cóż, ja lecę zobaczyć, co na twoim nowym blogu! ;)

    /Victoria xx.

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się Twój blog, dlatego proponuję wzajemne obserwowanie :) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. o jaaaaaaaaaaaaaaaaaa twój blog był boski...
    co ja gadam? jest boski!
    Kocham kocham kocham a zakończenie, co tu dużo mówić zajebiste!!
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny blog, dodawaj więcej postów! :)
    1DHQ x

    Z ogromną przyjemnością chciałbym zaprosić Cię do odwiedzin mojego bloga. Jeżeli interesujesz się podróżowaniem, fotografią, (1D):P, to uważam że znajdziesz tam wiele ciekawych inspiracji :) Ostatni post jest o tym jak nie wydać ani złotówki, nocując w każdym miejscu na Świecie, gdzie tylko chcesz! Jeżeli masz ochotę, zapraszam serdecznie :

    www.lipoooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż...Ten blog był cudowny! <3
    Szkoda że to już koniec :C
    Kiedy będziesz pisać kolejnego bloga?
    No to mówimy! "I żyli długo i szczęśliwie" TAAADDAAAA! XD
    ___________________
    Niall nigdy nie był podejrzewany o to, że mógłby poczuć coś więcej do Louisa. A jak to się stało? O tym nowe nie typowe opowiadanie o Nouisie. Póki co jest tylko prolog, ale rozdział już wkrótce!
    Zachęcam do czytania i komentowania na:
    www.nic-wiecej-nie-chce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Siema ,chciałam zaprosic cię na mojego nowego bloga ,mam nadzieję ,że ci się spodoba .Generalnie to sorry ,że spamuje ,ale mam nadzieje ,że mnie zrozumiesz ..Sama wiesz ,że początki są trudne ;d
    Tak czy inaczej ,zapraszam .
    http://together-and-ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś nastolatką ?
    A więc twoim obowiązkiem jest zajrzeć tutaj ^^
    http://zyciowy-sarkazm.blogspot.com/
    Zostaw po sobie opinie !
    Twoje zdanie też się liczy : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Minęły cztery lata. Czy ich miłość przetrwała? Wybaczy mu? Po tym jak Justin w wieku szesnastu lat opuścił ją bez słowa pożegnania? Czy on wypełni swoje zadanie? Tego wszystkiego dowiesz się na http://loser-bieber.blogspot.com

    Zapraszam do czytania, komentowania i obserwowania! Przepraszam za spam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda , że to już koniec , kochammm ! Zapraszam do mnie http://lolaa1881.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezu jakie piękne zakończenie :''''''') :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja płaczę serio ! Jak mogłaś doprowadzić mnie do takiego stanu ! <3 To był cudowny rozdział i blog ! Jacie ! Szkoda, że już koniec ! Po prostu brak mi słów ! Kocham i pozdrawiam :
    Kaśka . xoxo <3 : )

    OdpowiedzUsuń
  19. [Spam]
    Hej ! Chciała bym Cię zapraosic na mojego bloga o One Direction. Dopiero zaczęłam pisac ,więc mam nadzieje ,że blog Ci się spodoba. http://embrace-reality.blogspot.com/ Z góry przepraszam za spam ;))<3

    OdpowiedzUsuń
  20. KURDE, przeczytałam wszystko, od poczatku. stwierdzam iz masz talent dziewczyno - mnie wciagnać w czytanie czegos to trzeba miec talent!
    zapraszam do mnie dopiero zaczynam http://opowiadanieonedirection1d.blogspot.com/2013/01/bohaterowie.html

    OdpowiedzUsuń
  21. :( smutno mi... Dlaczego ja sie tak przywiazuje do kazdego bloga ktorego czytam? Nawet jesli czytam zakonczone. Szczerze tez tak mam. Jakby ktos mi powiedzial ze bd regularnie pisac i miec z tego tak wielka przyjemnosc wysmialabym go. Moje "ksiazki" konczyly sie po jakis 2-3 rozdzialach. A teraz pisze kiedy tylko znajde wolna chwile. To niesamowite.
    Nie bede sie az tak smucic bo inne twoje historie czekaja!
    Juz wbijam!
    Iwona :*

    OdpowiedzUsuń
  22. '... a Happy and? Dla nas inne zakonczenie nie istnieje...' Takie piekne slowa *,* Bardzo podoba mi sie twoje opowiadanie, szkoda ze dopiero teraz je znalazlam... No coz, zabieram sie teraz do czytania kolejnego bloga ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. Dopiero teraz znalazłam tego bloga, ale go przeczytałam, mimo, że jest skończony. Po prostu piękne. Kocham Cię.♥

    OdpowiedzUsuń