MÓJ DRUGI BLOG

czwartek, 5 lipca 2012

Rozdział 10 ♥ "Super Plan Emily" ♥


Rano obudził mnie dzwonek telefonu.
- Hmm ? - zapytałam zaspanym głosem
- Chyba cię nie obudziłam? -zapytała Kim... No tak, zapomniałam o planie
- obudziłaś, czy ty spać nie możesz ? 
- Jest już12... Wejdź na mojego TT.  Wszystko gotowe, powinno wystarczyć. - powiedziała
- Okey. Wiesz co, nie jesteś taka zła za jaką cię uważałam. - powiedziałam nadal zachrypniętym głesem
- dzięki. To papa. - powiedziała i sięrozłączyła. Ja mimowolnie opadłam na łóżko, ale po chwili zerwałam się jak oparzona. W piżamce wybiegłam na korytarz łapiąc laptopa. 
- ONE DIRECTION GDZIE WY ?! - krzyknęłam na cały głos
- W salonie młoda. - odpowiedział mi Louis
- Patrzajcie pokemoony. - powiedziałam włączając filmik, który nagrała Kim
- Co to ? - zapytał Niall
- Zobaczysz. - powiedziałam a na ekranie pojawiła się twarzyczka Kim
- Hej, ja jestem Kim, ale to pewnie wiecie. Słuchajcie, ja chciałam wyjaśnić pewną sprawę. Chodzi o mnie i Harry'ego z One Direction. Wszyscy twierdzą że on zaciągnął mnie do łóżka i wykorzystał... A prawda jest inna. To ja go upiłam... Wiem, jestem suką. Ale ja chciałam rozgłosu. Emily, dzięki za tą rozmowę. Niall masz super siostrę. Przepraszam was, a w szczególności ciebie Harry. - powiedziała, widziałam zdziwienie na twarzach chłopaków. 
- Emily Melody Horan, jesteś najlepsza ! - powiedział mój braciszek. 
- Niall nie tak uroczyście. - zaśmiałam się. Harry dopiero teraz się ocknął, wstał, wziął mnie na ręce i zaczął kręcić w kółko. 
- Harry idioto postaw mnie ! - krzyczałam
- Nigdy. - zaśmiał się
- Ej ty, postaw moją Emi ! - powiedział Nick zchodząc po schodach.
- O potworek !  jak się spało ? -zapytałam małego 
- fajnie, ale on gada przez sen ! - powiedział wskazując na Loczka
- Ja nie gadam. - powiedział i mnie postawił. - Mały chodź zrobię ci jeść. - powiedział i wziął małego do kuchni
- Też chcę ! - krzyknęłam
- Emi, jak ty to zrobiłaś? - zapytał Liam
- Szczera rozmowa i wszystko gra. Poczekajcie. - powiedziałam i weszłam na TT, dodałam wpis


" @Kim_Loves_1D jestem z ciebie dumna kochana. "


Po chwili pojawił się wpis Nathana, mojego przyjaciela, znaczy byłego chłopaka.


" @Emily_Horan Ty nigdy się nie zmienisz co ? Zawsze będziesz pomagała innym.   Moja BFF <3 "


Odpisałam mu


"@Nathan_Smith Jak ty mnie dobrze znasz. Tęsknie :(  "


- Okey, chłopaki teraz idę się ogarnąć a wy róbcie co chcecie. - powiedziałam i zniknęłam na schodach. Gdy już się ogarnęłam zeszłam po schodach i uslyszałam rozmowę Nialla i Harry'ego
- Stary, jak jej coś zrobisz to cię powieszę. - powiedział mój brat
- Spokojnie. - odpowiedział Loczek.
- O czym plotkujecie ? -zapytałam wchodząc do salonu
- oooooo.... O tym, że Louis poszedł do Eleanor. - powiedział Harry
- aha. A gdzie Nick ? -zapytałam
- Z Zaynem w ogrodzie. - odpowiedział mi Lou .. Lou ? 
- Emmm... Lou ? A ty miałeś być u Eleanor ? - zapytał Loczek
- Nie. Przecież ona jest teraz we Włoszech. - powiedział Loui , zadzwonił mój telefon, w całym domu rozbrzmiała piosenka Cher Lloyd - Want U Back, co oznaczało, że dzwonił Nathan
- Sorki chłopaki, - powiedziałam i odebralam
- Emi słońce hejka ! - powiedział wesoło
- No hej miśku ! - zaśmiałam się
- Co słychać ? - powiedział, a ja wyszłam z salonu. Usiadłam na tarasie i kontynuowałam rozmowę.
- Nuda, a u ciebie ? 
- U mnie też. Mam do ciebie pytanie. Bo ja poznałem pewną dziewczynę. No i chodzi o to, że ja nie wiem jak jej powiedzieć co czuję. - powiedział
- Nat, cieszę się, Weź ją gdzieś zaproś i powiedz wprost. Tak jak mi. I pamiętaj, ja będę chrzestną małego Nathanka ! - zaśmiałam się
- ej, spokojnie. Mam czas. Ale obiecuję że będziesz. A ja chcę być chrzestnym Małej Emi. - zaśmiał się
- Jasne, tylko z kim ja będę miała taką małą Emi co ? - zaśmiałam się
- Taka dziewczyna jak ty napewno znajdzie odpowiedniego. I mam do ciebie pytanie.
- No to słucham mój drogi Nathanie. - powiedziałam uroczystym tonem
- Jesteś w Mulingar ? 
- Nie, w Londynie. A co ? - zapytałam
- W parku o 18 ? -zapytał 
- Którym i o co tu chodzi? 
- jestem w Londynie. tym w centrum. - powiedział
- Okey. - powiedziałam i się rozłączyłam. Wróciłam do domu, wszyscy patrzyli na mnie.
- no co ? - zapytałam
- Umówiłaś się ? -zapytał Niall poruszając zabawnie brwiami. 
- tak, a co ? - zapytałm, a Harry wypluł sok na dywan. 
- Nic, Harry, a ja myślałem, że tylko Emi ma takie odchyły. Trzeba to wyczyścić.- powiedział
- Ej, ja idę do MSC idzie ktoś ze mną ? -zapytałam
- Ja mogę. - powiedział Harry. 
- opiekujcie się młodym. 
- Spoko. - powiedziałam i wyszliśmy. W MSC Harry zapytał
- Ej, sorki że się wtrącam, ale z kim się umówilaś ? 
- Z moim byłym. - odpowiedziałam z uśmiechem. 
- Aha, czemu się rozstaliście? -zapytał
- Bo on wyjechał do LA, a teraz jest w Londynie i chce się spotkać. 
- Aha, kochasz go nadal ? -zapytał
- A co ty taki dociekliwy ? Tak kocha go, ale jak brata. Zrozumiałam, że wolę go w roli przyjaciela. - powiedziałam, a na twarzy loczka pojawił się uśmiech.
- Ahaaa... - powiedział
- Która godzina ? -zapytałam
- 15 a co ? 
- Musimy się zbierać o 18 muszę być w parku, a o tej porze to będzie ciężko, bo to w centrum, a ty mnie wywiozłeś gdzieś na sam koniec Londynu. - zaśmiałam się
- Damy radę, zawiozę cię. - powiedział i wyszliśmy. - po 2,5 h jazdy byliśmy już obok parku. Widziałam Nathana. 
- Dzięki Hazz. - powiedziałam i wysiadłam z auta. Z Natem przywitałam się buziakiem w policzek. Gadaliśmy z 3 godziny, potem poszliśmy do Mc donald's i około 23 odprowadził mnie do domu. Pożegnaliśmy się i ja weszłam do domu, a on odszedł do domu swojej ciotki, u której jest na wakacjach. 
Po przekroczeniu progu salonu opadłam na kanapę obok Loczka i Zayna i weszłam na TT szybko dodałam wpis


" zajebisty wieczór z zajebistym chłopakiem @Nathan_Smith Kocham cię braciszku <3 " 


_______________________


i jest next ;)
Super Plan Emily zmieniałam z 10 razy, ale każdy mi nie pasował.
Czytajcie <3

10 komentarzy:

  1. Paula, widzisz mój napad na twój domek się przydał. ( Sorki za ramkę ;( Nie chciałam )
    Next też ma być szybko, bo znowu zaszczycę cię moją obecnością. ;)
    pisz szybko ! ;**
    Mwahhh <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ;D Przydał się, a za ramkę zginiesz w straszliwych męczarniach Mwahaha ;)

      Usuń
  2. No tak, szczerość dobra na wszystko :D Czy Harry...?
    Następny rozdział poproszę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Eeee... Super :)
    Ja chce jeszcze !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. http://foreveryoung1dlouistomilsonharrystyle.blogspot.com/ a tak przy okazji zapraszam :) Zaczełam prowadzić bloga i jestem ciekawa waszej opini :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey, wpadnę i skomentuję ;)

      Usuń
    2. Paula a bedzie dzisiaj kolejny next?

      Usuń
  5. Heeey dopiero dziś znalazłam Twojego bloga i już jest jednym z moich ulubionych ;D Bosko piszesz masz talent kobieto ;D Co tu duuużo mówić po prostu zaje***te i już ;DD
    Ms.Tomlinson

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chcesz, aby twój dom nadal pozostał przy życiu masz dodać jak najszybciej następny.
    *moon-etheral.blogspot.com/
    *liyling-mistral.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zaczynam was bać ;( xD
      dodam jak tylko go skończę. A to już wkrótce xD

      Usuń